Scelta ragiunevule di Frese di Carbide Cimentatu

Si hè sempre cridutu chì a foratura deve esse effettuata à una velocità di avanzamentu è una velocità di tagliu inferiori. Sta vista era una volta curretta in e cundizioni di trasfurmazione di e trapane ordinarie. Oghje, cù l'avventu di e forature in carburu, u cuncettu di foratura hè ancu cambiatu. In fattu, selezziunendu currettamente a punta di u carburu drittu, a produttività di a perforazione pò esse assai migliorata, è u costu di trasfurmazione per foru pò esse riduttu.

iconTipi di basa di trapani in carburu

Trapani in carburu cementatu sò divisi in quattru tippi di basa: trapani in carburu solidu, trapani inseribili indexabili in carburu cementatu, trapani in carburi cementati saldati è trapani in corona di carburu cementatu rimpiazzabili.

1. Trapani in carburu solidu:
I trapani in carburu solidu sò adatti per aduprà in centri di lavorazione avanzati. Stu tipu di trapanu hè fattu di materiale di carburu cementatu à granu finu. Per allungà a vita di serviziu, hè statu ancu rivestitu. A forma geometrica di u bordu cuncepita apposta permette à u trapanu di avè una funzione autocentrante è hà una bona schegge durante a foratura di a maiò parte di i materiali di pezzi. Prestazione di cuntrollu è rimozione di chip. A funzione autocentrante è a precisione di fabbricazione strettamente cuntrullata di u trapanu pò assicurà a qualità di foratura di u foru, è ùn hè necessariu alcun rifinimentu successivu dopu a perforazione.

2. Drill bit insertable indexable Carbide:
U trapanu cù insertu indexabile in carburu cimentatu hà una larga gamma di apertura di trasfurmazione, è a prufundità di trasfurmazione varieghja da 2D à 5D (D hè l'apertura), chì pò esse applicata à torni è altre macchine utensili di trasfurmazione rotativa.

3. Fresa di carburu cementatu saldatu:
U foru di carburu cementatu saldatu hè fattu saldendu fermamente una corona di dente in carburu cementatu nantu à un corpu di trapana in acciaio. Stu tipu di trapana adopra un tipu di bordu geomètricu autocentrante cù una forza di tagliu bassa. Pò ottene un bon cuntrollu di chip per a maiò parte di i materiali di a pezza. U foru trasfurmatu hà una bona finitura superficiale, alta precisione dimensionale è precisione di pusizionamentu, è ùn ci hè bisognu di precisione di seguitu. Trasfurmazione. U trapanu adopra un metudu di raffreddamentu internu è pò esse adupratu in centri di lavorazione, torni CNC o altre macchine utensili ad alta rigidità.

4. Bit di corona in carburu rimpiazzabile:
A punta di corona in carburu rimpiazzabile hè una nova generazione di strumenti di foratura sviluppati in l'ultimi anni. Hè cumpostu da un corpu di trapana in acciaio è una corona di carburu solidu rimpiazzabile. Rispuntendu à i trapani in carburu saldatu, a so precisione di lavorazione hè paragunabile, ma perchè a corona pò esse rimpiazzata, u costu di trasfurmazione pò esse riduttu. Migliurà a produttività di a perforazione. Stu tipu di trapana pò uttene un incremento di dimensione precisa di l'apertura è hà una funzione autocentrante, dunque a precisione di u travagliu di l'apertura hè assai alta.


Tempu di posta: Aug-12-2021